Sunday, November 29, 2015

The truth

Svi mi volimo najlepše trenutke da podelimo sa najbližima. Svi mi volimo najgore trenutke da podelimo sa najbližima. Većina nas voli da je što češće okružena porodicom, prijateljima, drugim bliskim osobama. Uvek deluje da je lakše prebroditi neki problem ako imamo podršku.

Međutim, prava istina je da smo svi mi sami. Ne, nisam rekla usamljeni, već sami. Kada ste ispričali svoj problem najboljoj drugarici, u zabludi ste kako vam je lakše, izbacili ste sve probleme iz sebe. Nije vama pomoglo to što ste rekli problem drugarici, već što ste ga priznali na glas sebi

Ovo što vam sada pričam najbolje možete shvatiti uveče. I da imate najbolje osobe oko sebe, na kraju dana, sami ćete leći u svoj krevet, samo vi, vaše misli i vaši snovi. Tada je svako prepušten samo svom biću, svom umu, svojim emocijama. 

Ako želite da postanete jači, morate shvatiti tu činjenicu. Mi smo sami sa sobom i našim mislima. Niko nam ne može rešiti problem dok ga sami ne rešimo. Niko se neće radovati našem uspehu ako ga mi sami ne doživimo kao veliki uspeh. Moramo raditi na sebi. Ovog puta ne mislim na fizički izgled, naše obrazovanje, radne navike, mislim na upravljanje emocijama. 

Dok ne zavolimo sebe najviše na svetu, dok ne  počnemo da cenimo sebe, neće ni drugi. 
Ljudi kojima smo okruženi gledaju nas onako kako mi vidimo sebe. 

I zato, ne mislite da je pogrešno da nekada neke stvari ostavite samo za sebe i svoja četiri zida, da rešite neke situacije u životu sami. Jer ako se stalno navikavate da se oslanjate na druge, može se slučajno i neočekivano desiti da u jednom momentu nema baš nikoga ko može da vam pomogne. Budite spremni na to, trenirajte sebe, makar se to nikada ne desi. 

We come alone, and alone we die. 


22 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti puno, punoo! I meni se jako svidja tvoj nacin pisanja, pises bas kao i ja u nekom svom stilu razne zivotne teme, ne klasicne postove kao vecina. Puno pozdrava ❤️

      Delete
  2. Uživala sam čitajući jer mnogo lijepo pišeš, imaš veoma razvijen vokabular i maštu! Samo tako nastavi! I da, sve što si rekla istina je, samo što mi to ponekad ne shvatamo i upotpunosti se slažem s tobom jer sam se mnogo puta oslanjala na druge i na kraju ostala sama. :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tii, zato ucimo na greskama ❤️❤️

      Delete
  3. Predivan post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog hvala
    vannja9.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. odlican post
    pogledaj moj blog
    makeupnroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post i jako originalna tema. Bas mi se svidja kako si napisala, a pogotovo ova poslednja činjenica, We come alone and alone we die. :) <33

    ReplyDelete
  6. Jako inspirativan post, svaka cast <3 :) Nacin pisanja ti je odlican :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Baš mi se dopada ovaj post, sviđa mi se način na koji razmišljaš. Kad malo bolje promislim o ovome o čemu si pisala, moram da se složim s tobom. Bolje je da se naviknemo da rešavamo sami svoje probleme, nego da se uvek oslanjamo na drugog. Ali ipak ja stojim iza toga da je uspeh mnogo veći i lepši kada se podeli sa nekim. Nije poenta biti sam u životu, poenta je da živiš među ljudima ali da ipak imaš svoje JA :)

    Girly world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada kazem biti sam, mislim u smislu donosenja odluka i nekih nasih borbi, ne sigurno kao da ne provodimo vreme sa porodicom, prijateljima i ostalima, ako razumes. Hvala ti.<3

      Delete
  8. Odličnoo!!! U potpunosti se slažem sa tobom :) Jako mi se sviđa tvoj način razmišljnja i izbor reči koje koristiš! OBOŽAVAM TE! :D

    ReplyDelete
  9. Stvarno super post,prelepo pises samo tako nastavi♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ReplyDelete
  10. Predivno napisano i jako vazna poruka! Sve pohvale! :)

    ReplyDelete
  11. Hi Aleksandra !!
    Thanks for visit my blog !! I'm following you, can you follow me back ??
    Great post !!
    Kisses

    blogpatyrezende.blogspot.com

    ReplyDelete