Sunday, November 15, 2015

Autumn

 Nije me bilo dugo, dobre dve nedelje. Žao mi je što nisam stigla da pišem, ali nadoknadiću to.
Babyblue me je nominovala za svoj jesenji tag i hvala joj na tome. Međutim, možete primetiti da je moj blog malo drugačiji. Ne pravim tagove, ne vrtim neke teme koje svi pišu, volim da svaki moj post bude baš u mom stilu. Prvih nekoliko postova sam pisala na taj način, kao ostali, ali sam shvatila da mi to ne odgovara. Čim sam počela da pišem na svoj način, broj followera mi se znatno povećao i hvala vam na tome. Iako ne pišem tagove, Babyblue mi je dala jako lepu ideju, tako da ću u ovom postu tema biti  jesen.



Zahvaljujući mom najboljem fotografu, Sofiji, u ovom postu ćete moći da uživate u mojim jesenjim slikama

Kada sam bila mala nisam baš volela jesen. Početak škole, učenje, kiša, odlaganje laganih letnjih stvari na najvišu policu...Užas. Međutim, kako sam počela da starim, sve više sam počela da je volim. Ranije, kad bi me neko pitao: "Koje ti je omiljeno godišnje doba?", iz stopa bih rekla: " LETOO!". Vremenom sam shvatila da svako godišnje doba ima svoje vrline. 



Jesen je vizualno pravo božanstvo. Šetam ulicom, upijam sve te divne boje sa uživanjem. Žuta, narandžasta, crvena, zelena! Sedim na klupi, gledam gole grane. Svaki list je krenuo svojim putem, ostavlja stablo usamljeno. Naravno, novi listići će doći u svoje vreme i stablo će opet imati društvo. Da li ste primetili jednu stvar? Koliko god listova stablo promenilo, ono ostaje isto, kao i ljudi. Moje stablo se nikada neće promeniti. Vaše stablo se nikad neće promeniti. Svi mi menjamo lišće, menjamo se godinama, ali naša bit, naše stablo se nikada neće promeniti. 


Mrzim jesenje kiše. Nekako teraju na to da se osećam usamljeno, pa čak i kada to nisam. Kada pada kiša ne ide mi se nigde, utonem u sebe. Tih dana uvek slušam neke tužne pesme, previše razmišljam. Ali kada te sa nekim zatekne kiša, mnogo je lepše. Tada je to uživanje. Znate ono kad delite kišobran sa dragom osobom, ili kojim slučajem nemate kišobran? Haha..Tada je prava žurka. Kada imate sa nekim  takve momente, ništa nije teško, pa čak ni da pokisnete. 

Najlepši moj fotograf

Probajte da svaki trenutak učinite divnim, iskoristite lepote jeseni. Bacite nekog u lišće, jurite se sa prijateljima po kiši, pronađite neki zanimljiv list za dragu osobu i poklonite joj ga, slikajte fantaziju boja koja vlada ovim godišnjim dobom. 

Autumn: The years last, loveliest smile. 

Da li vi volite jesen?
Šta vam je najlepše da radite kada je jesen? 
Sviđaju li vam se moje slike?

Ljubim vas!















47 comments:

  1. Prelepe slike, draga :)
    Novi post na mom blogu:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/11/marrakesh-x-neispirajuci-tretman-za-kosu.html

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Da li mi se to autorka teksta obratila, aiii :3 Svidjaju mi se vase slike! I bas me zanima odakle vam ta inspiracija za bacanje u lisce ljude, da niste malo preterali?

      Delete
    2. Bas si srecnik! Pa jedan debil me ubacio u lisce prosle jeseni, haha! Ali ajde, ispalo je kao neka uspomena.

      Delete
  3. Ove godine sam zavolela jesen, zbog mnogih setnja kroz sume u mom gradu :D Svidjaju mi se slike, samo nastavi tako :D

    Evo moje verzije jeseni, a ako zelis prati me :D
    http://sashka91.blogspot.rs/2015/10/autmn-in-my-town.html

    ReplyDelete
  4. Odlicna ideja za post, a slike su zaista fenomenalne!♥

    ReplyDelete
  5. Tekst,slike..sve je tako savršeno.Odličan post!Svaka čast:)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Veoma zanimljiva ideja, učlanila sam se na tvoj blog :D
    P.S PRELEPA SII!!! :D <3

    ReplyDelete
  7. Post mi se jako dopao! Zaista si sve savrseno napisala. meni se pogotovo svidja tvoj nacin pisanja, koji se razlikuje od ostalih. Slike su prelijepe. Ja sam od malena jako voljela jesen. Sda je volim jos vise. Kod nje mi se sve svidja, pocevsi od kombinacija, prirode, pa do te mamien zimnice koju obozavam :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ReplyDelete
  8. Jako lep post! Umeš jako lepo i kreativno da pišeš ,takođe su i slike prelepe.
    Tvoja kombinacija mi se baš svidela , ja jako volim jesen *_*

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ,ja na tvoj već jesam ♥
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Super post! Baš si lepa! Slike su lepe jako ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hello from Spain: great pics.I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ReplyDelete
  11. Fenomenalne slicice :-) :-*

    POSETITE MOJ BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/11/trust-me.html

    ReplyDelete
  12. Sjajan post i slike su prelepe.Obožavam jesen,ne znam zašto.Nekako to je godišnje doba koje me oraspoložava.. :D

    ReplyDelete
  13. Prelepe slike,takodje obozavam jesen.Imas sjajan blog svaka cast♥♥MNogo bi mi značilo da pgledas moj blog(ako želiš i prokomentariši)nova sam♥♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/20/my-fall-essentials/

    ReplyDelete
  14. Predivne slike, još bolji post! Odlično!☺️

    fandbportal.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mrzi me sad da se prijavljujem preko naloga pa ću komentarisati ovako. Pre svega, ime mi je Baby Blue, odvojeno, ali ne zameram. :) Drugo, poenta je bila da se uradi tag, odnosno da odgovaraš na ponuđena pitanja. A ovako mi se sviđa celokupan post i sličice. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, samo ne volim da ih radim, ali sam tom nominacijon dobila ideju za ovaj post :)

      Delete
  16. Sjajan post. Fotke su odlične.
    Jesen nije moje najomiljenije godišnje doba, ali, kao što i sama kažeš, i ono ima svoje čari i lepe strane. :)

    Girly world

    ReplyDelete
  17. Slike su predivne, a post... omg, savrsen je Aleksandra! Tako imas tu tkzv magiju! Predivno!!

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako zelis mozes i ti u moj <3
    www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Lovely post! I am new follower and hope you can follow me too) xx

    ReplyDelete
  19. Hello Babe :-) You are so Beautiful... congratilations..
    I'm following your blog. Now, it's your time!
    I'm waiting for you.
    kisses

    ReplyDelete
  20. Predivan post, svaka čast :*
    http://krsticmila.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Super post. You are so beautiful! <3
    Kisses! ;*

    ReplyDelete
  23. You look so pretty! You have great style :) You also remind me Selena Gomez a little bit :)

    VioletDaffodils
    xx

    ReplyDelete